Navigace

Odkazy

Co je dobré vědět o maligním lymfomu II. Informační příručka pro nově diagnostikované pacienty z roku 2019

Co je dobré vědět

Poslední číslo bulletinu

bulletin

Máte zájem se podělit o svůj příběh, napište nám na

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Náhodný výběr z galerie

Přednáška Mgr. Petry Štětkové

Informace o tom jakou roli hraje náš spolek v hrazení lékařské péče

dostupnost hrazené péče

 

ZNÁTE SVÉ LÉKY?

Znáte své léky?

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

zpět ...

Společnost
28.3.2011
Veletrh Reklama Polygraf/ Výstaviště Praha Holešovice

U kávy se sešli Jan Oboda, obchodní ředitel Argonicu, Cristian Lacatus, šéfredaktor časopisu Display, a Jürgen F. Bethge, CEO, Display Verlag.

Na stánku firmy Hanton si katalogy prohlíží Mário Grman z Alphaset Slovakia, Peter Hanton a Lukáš Poláček, market development supervisor, 3M East.

Ředitel vystavujícího Dencopu Milan Gregůrek s ředitelem veletrhu Zdeňkem Sobotou

Předávání cen Duhový paprsek za nejlepší signmakingovou realizaci/ Výstaviště Praha Holešovice

Filip Antonín ze společnosti MaxMedia přebírá z rukou marketingového manažera Multiexpa cenu za vítězství v kategorii Světelná reklama. V pozadí přihlížejí zleva další nominovaní, Tomáš Hadrovský z firmy Azuro a František Hanton z firmy Hanton.

Marek Angelis, generální ředitel společnosti HSW Signall, oceňuje Kamila Sopka z firmy Sopko za vítězství v kategorii Mobilní reklama.

Za vítězství v kategorii POP/POS reklamy si cenu převzal od Jiřího Mikeše jednatel firmy Moris Design Radomír Klofáč.

Šéfredaktor časopisu Sign, hlavního mediálního partnera soutěže, Václav Loubek drží diplom pro vítěze ceny Signu - Vlastimila Krále z firmy Rex, který má plné ruce děkovného proslovu.

Vyhlášení vítězů Kalendář roku 2011 Národní technické muzeum, Praha

Třetí cenu za design získal Antalis za kalendář do obálky 2011. Cenu převzal Juraj Palčinský ze společnosti Antalis od výtvarníka Pavla Roučky.

První cenu za kvalitu tisku a celkové zhotovení získal kalendář Květinové tóny. Cenu převzali Michael Kretek a Michal Štěpánek z tiskárny Grafico od Milana Marša, předsedy redakční rady časopisu Typografia.

Třetí cenu za design získal Jakub Calendar 2011. Cenu převzali fotografka Gábina Fárová a Robert Štencl z BastArt.cz. od Daniela Köppla, šéfredaktora časopisu Marketing&Media.

Druhou cenu za kvalitu tisku a celkové zhotovení získal kalendář Automobily Škoda s karoseriemi Sodomka. Cenu převzal Miroslav Hájek z tiskárny H.R.G. a zároveň dostal i věcnou cenu - poukaz na odběr barev firmy Michael Huber CZ, který získala tiskárna H.R.G. za kvalitní tisk kalendáře.

Druhou cenu za vyjádření sociální role získal kalendář Život na druhou občanského sdružení Lymfom Help. Cenu převzala fotografka kalendáře Sára Saudková.

První cenu za fotografie získal kalendář Patrik Elias: My New York. Cenu převzal fotograf kalendáře Petr Ulrych od fotografa Jiřího Turka.

Vyhlašování vítězů Hvězdy 3D reklamy/ Výstaviště Holešovice, Praha

Dokonce čtyři první ceny si z jejich předávání odnesl Jan Rychtařík z agentury Originální, z toho tři za originální balení kávy z exotických zemí pro klienta Lidé a Země. Cenu mu předává předseda Asociace 3D reklamy Miroslav Borkovec (vlevo).

Cenu za druhé místo v kategorii 3DR hi-tech si od Františka Frídla přišel převzít Miroslav Hrdina, ředitel Speed Press Plus, za chladicí podložku pod notebook pro klienta Vodafone.

Michaela Nápravníková z marketingového oddělení Rodinného pivovaru Bernard přebírá cenu za první místo v prvním ročníku kategorie Pivní sklenice.

Václav Tobořík, managing director agentury Kristián (vpravo), si přebírá cenu pro absolutního vítěze Hvězdy 3D reklamy, kterou si zasloužil za firemní PF 2011.

František Frídl, vedoucí inzerce M&M, předává cenu za třetí místo v kategorii 3DR hi-tech Rostislavu Čermákovi, key account manažerovi iMi Partner, za kosmetický ubrousek s nano silver složkou.

Miroslav Borkovec předává cenu za první místo v kategorii Reklamní a dárkové předměty pro sport, hobby a volný čas Liboru Šupichovi, majiteli Blue Arrow International.

Konference Retail in Detail/ hotel Olympik Artemis, Praha

Jeden z účastníků panelové diskuse, Andrej Babiš, managing director Agrofert Holdingu, využil přestávku ke konzultaci s Hanou Kamińskou, poradkyní generálního ředitele pro marketing, Penam.

Barbora Krásná, partner Blue Events, se podělila o své dojmy z programu i s Martinem Ditmarem, jednatelem Sparu ČOS.

Čerstvé občerstvení nevynechali ani Stanislav Sekyra, vedoucí nákupu čerstvých potravin, Makro Cash & Carry ČR (vlevo), a Pavel Maurer, člen poroty Bio potravina roku, Grand Restaurant.

Nejenom názory na problematiku biopotravin byly náplní rozhovoru Tomáše Sošky, jednatele Vitaminátoru (vlevo), s Otakarem Jiránkem, ředitelem Country Life.

Tyson v Praze/ Ringier Axel Springer
Vydavatelství Ringier Axel Springer CZ navštívila sportovní hvězda - Mike Tyson. Na snímku je s generální ředitelkou vydavatelství Libuší Šmuclerovou, vpravo od ní Lukáš Tomek, šéfredaktor deníku Sport. Tento titul se bude boxerské hvězdě ve svém zpravodajství věnovat. zpět ...


URL| http://MaM.IHNED.CZ/c1-51361310-spolecnost